Responsabilități
- Colaborează cu Departamentul de Vânzări pentru a putea oferta clienților cele mai potrivite soluții și tehnologii
- Monitorizează piața și cerințele, evoluția tehnologiei, oferta de soluții ale competitorilor și reglementările din domeniu
- Identifică soluții noi în vederea creșterii portofoliului și a competentelor companiei
- Analizează cerințele clientului/ documentației de atribuire din SICAP în vederea stabilirii soluției tehnice și a costurilor asociate
- Identificarea produselor (echipamente/softuri) ce răspund cerințelor beneficiarului
- Întocmește întrebări de clarificare către client
- Propune mai multe variante de soluții tehnice compatibile cu parametrii ceruți de client, în concordanță cu portofoliul propriu de soluții
- Ține permanent legătura cu producătorii/ furnizorii în vederea stabilirii ofertei tehnice
- Pe baza ofertelor de la furnizori, definește și optimizează soluția ofertată
- Estimează necesarul de forță de muncă aferent instalării și configurării echipamentelor
- Identifică riscurile tehnice ale proiectului
- Întocmește documentația tehnică (propunere tehnică, fișe tehnice, alte documente cerute în Fișa de Date a Achiziției)
- Asigură transferul informațiilor legate de soluția tehnică ofertată către echipa tehnică și Project Manager în vederea implementării; împreună cu aceștia identifica modalități de optimizare și eficientizare ale soluției ofertate.
Cerințe
- Studii superioare de profil
- Minimum 3 ani experiență
- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu