Candidatul ideal
- Studii superioare în domeniul construcțiilor
- Experiență de lucru de minimum 3 ani în elaborarea ofertelor tehnice
- Experiență de lucru de minimum 1 an în domeniul achizițiilor publice reprezintă avantaj
- Cunoașterea legislației în domeniu achizițiilor publice: legi, normative, standarde reprezintă avantaj
- Cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel)
- Cunoașterea aplicației Windev reprezintă avantaj
- Capacitate de a lucra concomitent la mai multe proiecte
- Capacitate de prioritizare, rigurozitate și atenție la detalii
Responsabilități
- Elaborarea documentației economice conform proiectului tehnic
- Întocmirea devizelor/ofertelor pentru instalații electrice, telecomunicații, curenți slabi
- Întocmirea devizelor/ofertelor pentru lucrările de construcții și instalații de curenți slabi
- Realizarea documentației economice pentru decontările lunare pe proiecte, inclusiv NR (notă renunțare) și NCS (notă comandă suplimentară) apărute pe parcursul execuției
Beneficii
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- Pachet salarial atractiv, tichete de masă, abonament medical, asigurare de viață
- Mod de lucru hibrid
- Evoluție și formare profesională